Piškvorky
Poznámka z roku 2005: Tahle obluda tu straší, protože občas mám potřebu někoho odkázat na část zdejších kódů a navíc ten algoritmus není až tak špatný. Piskv-game s oblibou segfaultuje, tak ho moc nezlobte. Protože to používá ještě GTK+ 1, tak je to v tarballech už přeložený (ale zdrojáky tam jsou taky). Psal jsem to kdysi dávno a rozhodně to není to nejlepší co jsem kdy stvořil. Chtělo by to trošku vychytat pár bugů, ale spíš je to taková vzpomínka na doby kdy jsem v C na Linuxu ještě mnoho neuměl...
Piskv-Game
Toto je pouze herní prostředí, které umožnuje spouštět roboty jako protivníky nebo navázání spojení s protihráčem prostřednictvím sítě (přeněji skrze program piskv-netgate). Umožnuje také dohrané hry ukládat a později uložené hry opětovně přehrát. Využívá knihoven GTK+.
Piskv-Rbt
Tento program představuje piškvorkového počítačového hráče -- robota. S herním programem komunikuje pomocí standartního vstupu (stdin) a výstupu (stdout). Formát dat která očekává a vysílá je následující:
> row = %row, col = %col;\n
Kde %row a %col jsou čísla řádku a slupce na hrací ploše a \n je znak konce řádku.
Popis parametrů programu zjistíte parametrem -h.
Piskv-Netgate
Jedná se o program určený výhradně k přenášení dat po síti libovolným směrem, v libovolném pořadí a libovolném formátu.
Piskv-NetGate po navázání spojení čeká na dvou vstupech, na stdin a síťovém socketu, na data. V okamžiku, kdy dostane data, tak je odešle na příslušný výstup (stdin -> socket; socket -> stdout)
Komunikace po síti je stejná jako s robotem, ale při přenosu po síti je znak konce řádku nahrazován znakem 0x00 ('\0').
Piskv-Tester
Tento program sloužil pouze k odladění prvních verzí piskv-rbt a poté byl nahrazen programem piskv-game.